[:va]
Estimada companya,
Estimat company,
Des de STEPV tenim un compromís irrenunciable amb la defensa del nostre patrimoni cultural i, de manera especial, amb la nostra llengua: el valencià.
Volem prendre mesures per a combatre l’abandonament i el desprestigi que pateix la nostra llengua, i posar fi a la situació de diglòssia a la Universitat.
Hem d’actuar per a normalitzar la situació sociolingüística a la UPV, que abasteix des de l’equiparació de l’oferta a la demanda en la docència fins a l’aplicació de la llei pel que fa a les comunicacions en tots els seus àmbits: escrites, en format audiovisual, en les xarxes socials, etc.
Per tot això, volem exigir que l’administració potencie l’ús del valencià i assegure el seu coneixement en tota la comunitat universitària.
El valencià, com a llengua minoritzada, necessita actuacions específiques per a aconseguir la seua normalització.
L’estratègia de l’administració de puntada i cap endavant ha d’acabar.
Per això, et convoquem a una assemblea de treballadores i treballadors, mitjançant la plataforma TEAMS, que tindrà lloc el dimarts 13 d’abril a les 13.00 hores, i a les 16.30 hores, amb l’ordre del dia següent:
- Proposta de noves accions per visualitzar el problema i forçar a l’administració a buscar solucions sobre les condicions en què es troba el valencià a la UPV.
Vine i participa.
Pots connectar-te amb el codi slmx2ip o fent clic en aquest enllaç: Assemblea ET TOCA
[:es]
Estimada compañera,
Estimado compañero,
Desde STEPV tenemos un compromiso irrenunciable con la defensa de nuestro patrimonio cultural y, de manera especial, con nuestra lengua: el valenciano.
Queremos tomar medidas para combatir el abandono y el desprestigio que sufre nuestra lengua, y poner fin a la situación de diglosia en la Universidad.
Tenemos que actuar para normalizar la situación sociolingüística en la UPV, que alcanza desde la equiparación de la oferta a la demanda en la docencia hasta la aplicación de la ley en cuanto a las comunicaciones en todos sus ámbitos: escritos, en formato audiovisual, en las redes sociales, etc.
Por todo esto, queremos exigir que la administración potencie el uso del valenciano y asegure su conocimiento en toda la comunidad universitaria.
El valenciano, como lengua minorizada, necesita actuaciones específicas para conseguir su normalización.
La estrategia de la administración de patada y hacia delante tiene que acabar.
Por eso, te convocamos a una asamblea de trabajadoras y trabajadores, mediante la plataforma TEAMS, que tendrá lugar el martes 13 de abril a las 13.00 horas, y a las 16.30 horas, con el orden del día siguiente:
- Propuesta de nuevas acciones para visualizar el problema y forzar a la administración a buscar soluciones sobre las condiciones en que se encuentra el valenciano en la UPV.
Ven y participa.
Puedes conectarte con el código slmx2ip o haciendo clic en este enlace: Assemblea ET TOCA
[:]