[:va]Davant la indignació i el descontentament generalitzat per la nefasta gestió del rector el passat 29 d’octubre, el personal de la universitat, sobretot el PTGAS, ens animen a organitzar alguna acció per a expressar el nostre malestar i defensar els drets dels treballadors en situacions tan extremes com aquesta. Ens preguntem per què no es va aplicar el protocol per a tot el personal de la universitat, i fins ara no s’han donat explicacions satisfactòries sobre les decisions preses.
No obstant això, després de reunir-nos les diferents seccions sindicals, hem decidit que aquest no és el moment. Ara és crucial mantenir la unitat, donar-nos suport mútuament i mostrar solidaritat, centrant-nos en brindar tota l’ajuda possible a les persones afectades.[:es]Ante la indignación y el descontento generalizado por la nefasta gestión del rector el pasado 29 de octubre, el personal de la universidad, sobre todo el PTGAS, nos animan a organizar alguna acción para expresar nuestro malestar y defender los derechos de los trabajadores en situaciones tan extremas como esta. Nos preguntamos por qué no se aplicó el protocolo para todo el personal de la universidad, y hasta ahora no se han dado explicaciones satisfactorias sobre las decisiones tomadas.
Sin embargo, tras reunirnos las distintas secciones sindicales, hemos decidido que este no es el momento. Ahora es crucial mantener la unidad, apoyarnos mutuamente y mostrar solidaridad, centrándonos en brindar toda la ayuda posible a las personas afectadas.[:]