[:va]Davant les consultes rebudes, des de l’ STEPV hem consultat amb l’administració i ens transmeten que en la nòmina del mes de novembre s’aplicarà l’increment salarial addicional així com els endarreriments que s’han generat des de l’1 de gener.[:es]Ante las consultas recibidas, desde el STEPV hemos consultado con la administración y nos transmiten que en la nómina del mes de noviembre se aplicará el incremento salarial adicional así como los atrasos que se han generado desde el 1 de enero.[:]