On hi ha (dia del) patró, no mana mariner

[:va]Els instituts d’investigació tenen dia del patró.

Potser no ho sabíeu. I no és casualitat: les condicions laborals sovint se’ns escapen entre els dits… Per això cal dir-ho clar: teniu dret a gaudir del dia del patró.

I quin dia és?

Si mai us han comunicat cap altre dia, amb tota probabilitat serà el 17 de març, com en la gran majoria d’instituts i als serveis centrals de la universitat.

Informeu-vos. Comenteu-ho. I, sobretot, feu valer els vostres drets.

I el calendari laboral 2026?

Fa més d’un mes que el calendari laboral està en el “polilimbo” de Capilla: eixe lloc on els documents s’eternitzen i les decisions queden en espera.

No sabem per què no va arribar a l’últim Consell de Govern. Potser perquè era extraordinari. Tot i que, ben mirat, estava ple de qüestions ben ordinàries.

El que sí que és extraordinari és que, a hores d’ara, encara no tinguem calendari publicat.[:es]Los institutos de investigación tienen día del patrón.

Quizás no lo sabíais. Y no es casualidad: las condiciones laborales a menudo se nos escapan entre los dedos… Por eso hay que decirlo claro: tenéis derecho a disfrutar del día del patrón.

¿Y qué día es?

Si nunca os han comunicado otro día, con toda probabilidad será el 17 de marzo, como en la gran mayoría de institutos y servicios centrales de la universidad.

Informaos. Comentadlo. Y, sobre todo, haced valer vuestros derechos.

¿Y el calendario laboral 2026?

Hace más de un mes que el calendario laboral está en el “polilimbo” de Capilla: ese lugar donde los documentos se eternizan y las decisiones quedan en espera.

No sabemos por qué no llegó al último Consejo de Gobierno. Quizás porque era extraordinario. A pesar de que, mirándolo bien, estaba lleno de cuestiones muy ordinarias.

El que sí que es extraordinario es que, a estas alturas, todavía no tengamos calendario publicado.[:]

STEPV UPV uses Accessibility Checker to monitor our website's accessibility.