[:va]L’assemblea de Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis, celebrada el dia 10 d’abril de 2025, ha acordat començar les mobilitzacions contra les polítiques de personal a les quals ens està sotmetent el rector Capilla.
La intenció d’amortitzar d’un lloc de treball ocupat per personal interí és la gota que fa vessar el got que el rector ha anat omplint amb manca de personal, comissions de servei a dit, paralització de concursos i oposicions, vacants no permanents, llocs de cap ad hoc, carrera professional, complement d’anglés, programes de teletreball que no arriben a tothom, POL obsolet, reestructuració de serveis sense participació de les persones treballadores…
Les dues accions amb les quals iniciarem les protestes són:
- Remissió de queixes a la bústia SQF del rector: upv.es/sqf, amb el següent text:
“Tal i com s’ha acordat en assemblea del PTGAS de la UPV celebrada el 10 d’abril de 2025, li transmet el meu malestar per les polítiques de personal que està implementant i per la manca de negociació amb els nostres representants.”
Demanem que vos uniu a l’acció entre l’11 i el 17 d’abril. Si vols saber com fer la queixa aquí tens un vídeo.
- Concentracions periòdiques enfront de rectorat, que començaran el pròxim 29 d’abril a les 9.45 hores coincidint amb la celebració del Consell de Govern. Demanem als companys i companyes dels campus de Gandia i Alcoi que es concentren a la mateixa hora en els llocs habituals.
L’objectiu de les mobilitzacions és tornar a la via de la negociació que el rector mai hauria d’haver abandonat per trobar solucions als problemes que, cada dia més, ens afecten molt de prop.
Des d’STEPV cridem a la unitat.
Des d’STEPV cridem a la mobilització.[:es]La asamblea de Personal Técnico, de Gestión y de Administración y Servicios, celebrada el día 10 de abril de 2025, ha acordado empezar las movilizaciones contra las políticas de personal a las cuales nos está sometiendo el rector Capilla.
La intención de amortizar un puesto de trabajo ocupado por personal interino es la gota que hace derramar el vaso que el rector ha ido llenando con falta de personal, comisiones de servicio a dedo, paralización de concursos y oposiciones, vacantes no permanentes, lugares de jefe ad hoc, carrera profesional, complemento de inglés, programas de teletrabajo que no llegan a todo el mundo, POL obsoleto, reestructuración de servicios sin participación de las personas trabajadoras…
Las dos acciones con las cuales iniciaremos las protestas son:
- Remisión de quejas al buzón SQF del rector: upv.es/sqf, con el siguiente texto:
“Tal y como se ha acordado en asamblea del PTGAS de la UPV celebrada el 10 de abril de 2025, le transmito mi malestar por las políticas de personal que está implementando y por la carencia de negociación con nuestros representantes.”
Pedimos que os unáis a la acción entre el 11 y el 17 de abril. Si quieres saber cómo realizar la queja aquí tienes un video.
- Concentraciones periódicas frente a rectorado, que empezarán el próximo 29 de abril a las 9:45 horas coincidiendo con la celebración del Consejo de Gobierno. Pedimos a los compañeros y compañeras de los campus de Gandia y Alcoi que se concentren a la misma hora en los lugares habituales.
El objetivo de las movilizaciones es volver a la vía de la negociación que el rector nunca tendría que haber abandonado para encontrar soluciones a los problemas que, cada día más, nos afectan muy de cerca.
Desde STEPV llamamos a la unidad.
Desde STEPV llamamos a la movilización.[:]