[:va]STEPV ha presentat una denúncia davant la inspecció de treball per l’incompliment, el dia 29 d’octubre de 2024, del pla director en matèria d’autoprotecció de la Universitat Politècnica de València.
La universitat no va convocar als comités d’autoprotecció dels campus afectats, que són els òrgans que han de decidir sobre la suspensió o cessament d’activitats.
Recordem, que segons el comunicat emés a les 13 l’activitat no docent havia de mantindre’s amb normalitat i sense canvis en l’horari habitual, la qual cosa va posar en perill la integritat física del personal no docent de la universitat.
En opinió del sindicat, aquesta omissió del que disposa el protocol podria ser una acció temerària o negligent.
Pots llegir la denúncia presentada aquí.
Continuarem informant-vos.[:es]STEPV ha presentado una denuncia ante la inspección de trabajo por el incumplimienoto, el 29 de octubre de 2024, del plan director en materia de autoprotecció de la Universitat Politècnica de València.
La universidad no convocó a los comités de autoprotección dels campus afectados, que son los órganos que han de decidir sobre la suspensión o cese de actividades.
Recordamos que según el comunicado emitido a las 13 horas la actividad no docente debía mantenerse con normalidad y sin cambios en el horario habitual, lo que puso en peligro la integridad física del personal no docente de la universidad.
En opinión del sindicato, esta omisión de lo que dispone el protocolo podría ser una acción temeraria o negligente.
Puedes leer la denuncia presentada aquí.
Continuaremos informandoos.[:]