[:va]Si et sents perjudicat per la gestió de Recursos Humans de la UPV, no estàs sol ni sola.
Tant si t’afecta la gestió diària, com si esperes i desesperes perquè:
- donen una solució al teu horari especial que t’impedeix organitzar-te la vida.
- et paguen pel requisit d’anglés que bé que l’uses cada dia i te l’exigiren per entrar.
- utilitzen un POL per dimensionar els laboratoris que es corresponga a la realitat.
- dimensionen adequadament el teu servei, que esteu en quadre.
- actualitzen la normativa de borses que et perjudica i és opaca.
- convoquen un concurs de mèrits que era imminent fa dos anys.
- et paguen la carrera professional que et correspon.
- cobrisquen la jubilació o la baixa de companyes i companys, o les vacants del teu servei, i quan ho fan, que siga en terminis raonables.
- et permeten teletreballar perquè, diguen el que diguen, en el teu treball es pot.
- publiquen les maleïdes llistes, o mèrits, o allò que calga perquè es resolga d’una vegada eixe procés de selecció o promoció en el qual participes.
- et paguen el mateix que a altra persona que fa el mateix treball, i no et discriminen per ocupar de forma interina la plaça o per ser d’una escala de la UPV diferent.
HAS DE SABER DUES COSES:
- La direcció de recursos humans no sap o no vol solucionar els problemes.
- El rector no només ho consent, sinó que paga vora mig milió d’euros a l’any més del que pagava el rector Mora per aquesta gestió.
I després està el tema de la colonització constant i incessant de personal idoni, que per casualitat tots es coneixen entre ells, que venen amb sous grans a llocs innecessaris a explicar-nos com hem de treballar a la UPV.
Malgrat la falta de suport de la resta de seccions sindicals, que no troben oportuna l’assemblea, STEPV convoca a tot el personal tècnic, de gestió, d’administració i de serveis de la UPV a una assemblea decisòria amb el següent ordre del dia:
- Informació sobre la colonització programada que està executant la gerència de la UPV.
- Informació sobre tots els processos que afecten el PTGAS paralitzats o abandonats per la gerència.
- Exposició de les diferents accions proposades.
- Aprovació de les accions de mobilització a executar.
L’assemblea tindrà lloc dijous, dia 13 de novembre de 2025 a les 13.30 hores, de forma telemàtica per la plataforma TEAMS: Enllaç a l’assemblea
Confiem que la resta de sindicats se sumen a l’assemblea i a les mobilitzacions.
UNEIX-TE i PARTICIPA![:es]Si te sientes perjudicado por la gestión de Recursos Humanos de la UPV, no estás solo ni sola.
Tanto si te afecta la gestión diaria, como si esperas y desesperas para que:
- den una solución a tu horario especial que te impide organizarte la vida.
- te paguen por el requisito de inglés que bien que lo usas cada día y te lo exigieron para entrar.
- utilizan un POL para dimensionar los laboratorios que se corresponda a la realidad.
- dimensionen adecuadamente tu servicio, que estáis a cuadros.
- actualicen la normativa de bolsas que te perjudica y es opaca.
- convoquen un concurso de méritos que era inminente hace dos años.
- te paguen la carrera profesional que te corresponde.
- cubran la jubilación o la baja de compañeras y compañeros, o las vacantes de tu servicio, y cuando lo hacen, que sea en plazos razonables.
- te permitan teletrabajar porque, digan lo que digan, en tu trabajo se puede.
- publiquen las malditas listas, o méritos, o aquello que haga falta para que se resuelva de una vez ese proceso de selección o promoción en el cual has participado.
- te paguen lo mismo que a otra persona que hace el mismo trabajo, y no te discriminen por ocupar de forma interina la plaza o por ser de una escala de la UPV diferente.
TIENES QUE SABER DOS COSAS:
- La dirección de recursos humanos no sabe o no quiere solucionar los problemas.
- El rector no solo lo consiente, sino que paga casi medio millón de euros al año más de lo que pagaba al rector Mora por esta gestión.
Y después está el tema de la colonización constante e incesante de personal idóneo, que por casualidad todos se conocen entre ellos, que vienen con sueldos grandes a puestos innecesarios a explicarnos cómo tenemos que trabajar en la UPV.
A pesar de la falta de apoyo del resto de secciones sindicales, que no encuentran oportuna la asamblea, STEPV convoca a todo el personal técnico, de gestión, de administración y de servicios de la UPV a una asamblea decisoria con el siguiente orden del día:
- Información sobre la colonización programada que está ejecutando la gerencia de la UPV.
- Información sobre todos los procesos que afectan al PTGAS paralizados o abandonados por la gerencia.
- Exposición de las diferentes acciones propuestas.
- Aprobación de las acciones de movilización a ejecutar.
La asamblea tendrá lugar el jueves, día 13 de noviembre de 2025 a las 13.30 horas, de forma telemática por la plataforma TEAMS: Enlace a la asamblea
Confiamos en que el resto de sindicatos se sumen a la asamblea y a las movilizaciones.
¡ÚNETE y PARTICIPA![:]