GEA, GEA, GEA… la gente se cabrea
[fusion_builder_container hundred_percent=»yes» overflow=»visible»][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=»1_1″ background_position=»left top» background_color=»» border_size=»» border_color=»» border_style=»solid» spacing=»yes» background_image=»» background_repeat=»no-repeat» padding=»» margin_top=»0px» margin_bottom=»0px» class=»» id=»» animation_type=»» animation_speed=»0.3″ animation_direction=»left» hide_on_mobile=»no» center_content=»no» min_height=»none»][:va][fusion_separator style_type=»single solid» top_margin=»40″ bottom_margin=»40″ sep_color=»#bc2e18″ border_size=»4″ icon=»» icon_circle=»» icon_circle_color=»» width=»40%» alignment=»center» class=»» id=»»/] Escrit de STEPV-Iv al Vicegerent traslladant el malestar generat per l’entrada en vigor del nou reglament regulador de … Llegiu més