[:va]Ahir el rector va enviar una comunicació sobre l’actualització del protocol intern d’actuació per l’alerta sanitària COVID-19.
Des de STEPV volem aclarir que:
• El contingut de la carta del rector no s’ajusta a allò que es va debatre i aprovar en el Comité de Seguretat i Salut, si no a allò que la Conselleria i els rectorats van aprovar amb relació a la docència.
• El protocol està aprovat a falta de l’adient informe jurídic.
• Considerem irresponsable i precipitat l’anunci del rector. Irresponsable perquè crea confusió sobre les normes que han de regir el treball a la UPV, i precipitat perquè no ha esperat a l’informe jurídic i la ratificació definitiva del protocol.
• Aquest tipus de comunicació sempre ha de tenir un enllaç al document sencer aprovat, perquè les treballadores i els treballadors de la UPV n’estiguen degudament informats.
Per tot això, exigim al rector un aclariment públic i una informació veraç[:es]Ayer el rector envió una comunicación sobre la actualización del protocolo interno de actuación por la alerta sanitaria COVID-19.
Desde STEPV queremos aclarar que:
• El contenido de la carta del rector no se ajusta a lo que se debatió y aprobó en el Comité de Seguridad y Salud, si no a aquello que la Consellería y los rectorados aprobaron con relación a la docencia.
• El protocolo está aprobado a falta del pertinente informe jurídico.
• Consideramos irresponsable y precipitado el anuncio del rector. Irresponsable porque crea confusión sobre las normas que tienen que regir el trabajo a la UPV, y precipitado porque no ha esperado al informe jurídico y la ratificación definitiva del protocolo.
• Este tipo de comunicación siempre debe tener un enlace al documento entero aprobado, para que las trabajadoras y los trabajadores de la UPV estén debidamente informados.
Por todo esto, exigimos al rector una aclaración pública y una información veraz.[:]