[:va]Qüestió:
Pujada retributiva complementària del 0,5% vinculada al PIB de l’any 2023 que es farà efectiva amb caràcter retroactiu l’any 2024.
Dubte plantejat en l’última sessió del Consell de Govern:
En què any haurà de declarar-se l’import corresponent?
Resposta:
Realitzada la consulta a la Secretaria General, ens informen que seguint el criteri expressat per l’Agència Estatal de l’Administració Tributària (AEAT):
L’import corresponent ha de declarar-se com un rendiment de l’exercici 2024, en tractar-se d’una percepció el dret de la qual es genera per una normativa aprovada en aquest any.[:es]Cuestión:
Subida retributiva complementaria del 0,5% vinculada al PIB del año 2023 que se hará efectiva con carácter retroactivo en el año 2024.
Duda planteada en la última sesión del Consejo de Gobierno:
¿En que año deberá declararse el importe correspondiente?
Respuesta:
Realizada la consulta a la Secretaría General, nos informan que siguiendo el criterio expresado por la Agencia Estatal de la Administración Tributaria (AEAT):
El importe correspondiente debe declararse como un rendimiento del ejercicio 2024, al tratarse de una percepción cuyo derecho se genera por una normativa aprobada en dicho año.[:]