[:va]Acaba de ser convocada, per a aquest divendres a les 10 hores, la Mesa de Negociació de PAS i PI per continuar amb la negociació dels barems i les bases dels processos d’estabilització .
Encara no coneguem la proposta de l’administració
Tots els processos d’estabilització ha d’estar convocats abans el 31 de desembre.
Continuarem informant-vos puntualment.[:es]Acaba de ser convocada, para este viernes a las 10 horas, la Mesa de Negociación de PAS y PI para continuar la negociación de los baremos y las bases de los procesos de estabilización .
Aún no conocemos la propuesta de la administración
Todos los procesos de estabilización tienen que estar convocados antes del 31 de diciembre.
Continuaremos informandoos puntualmente.[:]