[:va]El dia 2 de desembre comença la negociació del IV conveni col·lectiu del personal laboral de les universitats públiques valencianes, i això és important per tu.
És possible que el personal tècnic i de gestió laboral i el personal investigador pre i postdoctoral cobren salaris dignes iguals als del PTGAS o PDI funcionari que fan tasques iguals?
En STEPV pensem que sí.
És possible la conciliació per al personal que treballa amb càrrec a un projecte?
En STEPV pensem que sí.
El personal laboral temporal, pot tindré vies d’estabilització i promoció?
En STEPV pensem que sí.
És possible que el professorat associat i substitut cobre per les hores de preparació, correcció i coordinació de les classes i no només per les hores que passa en l’aula?
En STEPV pensem que sí.
És possible que la totalitat de la docència del professorat associat en cada jornada siga en hores consecutives?
En STEPV pensem que sí.
És possible retribuir-li al professorat associat i substitut els quinquennis, sexennis i les retribucions addicionals (que en altres universitats no cobren)?
En STEPV pensem que sí.
És possible que el professorat permanent laboral cobre com el titular d’universitat, el col·laborador com el titular d’escola i l’ajudant doctor el 90% del que cobra un PPL?
En STEPV pensem que sí.
És possible que s’establisca un màxim de 8 hores entre la primera classe i l’última de cada jornada i d’altres mesures que permeten la conciliació familiar del PDI?
En STEPV pensem que sí.
És possible incloure un sistema de protecció econòmica per al cas de què siga necessari el reconeixement de sexennis per canvi de categoria laboral?
En STEPV pensem que sí.
STEPV va ser l’únic sindicat que no va firmar el III conveni col·lectiu i ara arribem a la negociació del IV conveni amb força i idees per aconseguir el conveni que et convé.
Si no saps que regula un conveni col·lectiu i vols saber-lo aquí teniu aquest vídeo[:es]El día 2 de diciembre empieza la negociación del IV convenio colectivo del personal laboral de las universidades públicas valencianas, y esto es importante para ti.
¿Es posible que el personal técnico y de gestión laboral y el personal investigador pre y posdoctoral cobren salarios dignos iguales a los del PTGAS o PDI funcionario que hacen tareas iguales?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible la conciliación para el personal que trabaja con cargo en un proyecto?
En STEPV pensamos que sí.
¿El personal laboral temporal, ¿puede tener vías de estabilización y promoción?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible que el profesorado asociado y sustituto cobre por las horas de preparación, corrección y coordinación de las clases y no solo por las horas que pasa en el aula?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible que la totalidad de la docencia del profesorado asociado en cada jornada sea en horas consecutivas?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible retribuirle al profesorado asociado y sustituto los quinquenios, sexenios y las retribuciones adicionales (que en otras universidades no cobran)?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible que el profesorado permanente laboral cobre como el titular de universidad, el colaborador como el titular de escuela y el ayudante doctor el 90% de lo que cobra un PPL?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible que se establezca un máximo de 8 horas entre la primera clase y la última de cada jornada y otras medidas que permitan la conciliación familiar del PDI?
En STEPV pensamos que sí.
¿Es posible incluir un sistema de protección económica para el caso de que sea necesario el reconocimiento de sexenios por cambio de categoría laboral?
En STEPV pensamos que sí.
STEPV fue el único sindicato que no firmó el III convenio colectivo y ahora llegamos a la negociación del IV convenio con fuerza e ideas para conseguir el convenio que te conviene.
Si no sabes que regula un convenio colectivo y quieres saberlo aquí tenéis este video.[:]