[:va]La mesa de negociació ha acordat l’OPO extraordinària d’estabilització, amb el vot en contra de STEPV.
El principal problema resideix en les places que l’OPO no inclou:
– Places estructurals. El personal del capítol VI continuarà sent personal de tercera.
– L’administració no traurà a concurs 18 places d’Administratius, tot i que l’existència de vacants li possibilitaria fer-ho.
A més, l’administració ha aplicat un criteri molt restrictiu en el còmput d’antiguitat del personal, que impedeix que l’oferta de places convocades només a concurs siga major.
Que inclourà l’OPO acordada

Places que no inclourà l’OPO
Una vegada més, el personal laboral contractat s’ha quedat fora de la negociació.
En vint anys que tenen d’antiguitat algunes persones, tant l’administració com els sindicats UGT i CCOO no han dedicat temps a estudiar la situació del personal del capítol VI, i ara reclamen més temps! Només STEPV ha analitzat el problema d’aquest personal.
El personal del capítol VI és l’eterna promesa de l’administració, no importa quin és el govern. El senyor Capilla no fa l’excepció, han sigut molts els exemples com els horaris especials, la reclassificació de llocs de treball, i un llarg etcètera en què l’administració és de promesa fàcil i d’incompliment probable.
Convertir els llocs estructurals de suport a la investigació en funcionariat era una oportunitat única, però ha sigut malbaratada per aquesta Universitat.
Pel que fa al personal administratiu, no hi haurà una oferta suficient de places per concurs. Tot i que és possible, l’administració no ha comptat amb les places que quedaran vacants després de resoldre el concurs de trasllats en curs.
Per tot el que s’ha exposat, STEPV no ha volgut signar l’acord.
Estar en desacord amb el teu acord
Com ens tenen acostumats, i com segurament ja hauràs llegit en els seus comunicats, els sindicats UGT i CCOO han signat l’acord, però diuen que no estan d’acord.
La facilitat amb què ambdós sindicats renuncien a les seues reivindicacions en les meses facilita molt que l’administració impose el seu criteri, i deixen el desgast a STEPV perquè pressione a l’administració per a obtenir bons acords.[:es]La mesa de negociación ha acordado la OPE extraordinaria de estabilización, con el voto en contra de STEPV.
El principal problema reside en las plazas que la OPE no incluye:
– Plazas estructurales. El personal del capítulo VI continuará siendo personal de tercera.
– La administración no sacará a concurso 18 plazas de Administrativos, a pesar de que la existencia de vacantes, le posibilitaría hacerlo
Además, la administración ha aplicado un criterio muy restrictivo en el cómputo de antigüedad del personal, que impide que la oferta de plazas convocadas sólo a concurso sea mayor.
Plazas que incluirá la OPE acordada

Plazas que no incluirá la OPE
Una vez más, el personal laboral contratado se ha quedado fuera de la negociación.
En veinte años que tienen de antigüedad algunas personas, tanto la administración como los sindicatos UGT y CCOO no han dedicado tiempo a estudiar la situación del personal del capítulo VI, y ahora ¡piden más tiempo! Solamente STEPV ha analizado el problema de este personal.
El personal del capítulo VI es la eterna promesa de la administración, no importa quien esté en el gobierno. El señor Capilla no es la excepción, han sido muchos los ejemplos, como los horarios especiales, la reclasificación de puestos de trabajo, y un largo etcétera en los que la administración es de promesa fácil y de incumplimiento probable.
Convertir los puestos estructurales de apoyo a la investigación en funcionariado era una oportunidad única, pero ha sido desaprovechada por esta Universidad.
Por lo que respecta al personal administrativo, no habrá una oferta suficiente de plazas por concurso. A pesar de que es posible, la administración no ha contado con las plazas que quedaran vacantes después de resolver el concurso de traslados en curso.
Por todo lo que se ha expuesto, STEPV no ha querido firmar el acuerdo.
Estar en desacuerdo con tu acuerdo
Como nos tienen acostumbrados, y como seguramente ya habrás leído en sus comunicados, los sindicatos UGT y CCOO han firmado el acuerdo, pero dicen que no están de acuerdo.
La facilidad con que ambos sindicatos renuncian a sus reivindicaciones en las mesas facilita mucho que la administración imponga su criterio, y dejan el desgaste a STEPV para que presione a la administración para obtener buenos acuerdos[:]