Negociació normativa de borses de treball

[:va]Des d’STEPV hem sol·licitat que s’incloga, com a punt de l’ordre del dia en la pròxima Mesa General de Negociació, la proposta de continuar amb la negociació de la normativa de borses de treball.

En la negociació anterior, es vàrem quedar encallats en una de les qüestions més importants, ja que l’administració volia mantenir l’actual procediment de crida, que considera dos criteris: un per les vacants i un altre per les substitucions. Els sindicats proposaven afegir un tercer criteridiferenciant entre substitucions de llarga o curta durada.

Tenint en compte la dificultat que pot suposar fer l’aplicació informàtica i gestionar-la, suggerim una solució que pot ser més eficient i eficaç en la gestió de les borses de treball, i és que tothom que rebutge una proposta de nomenament siga penalitzat amb tres mesos de suspensió en la borsa sense haver de justificar resAl cap dels tres mesostornaria a estar disponible automàticament a la borsa i li podrien tornar a oferir qualsevol nomenament.

D’aquesta forma, entenem que tant l’aplicació informàtica com la gestió, serà molt més ràpida i senzilla. Alhora que, a partir d’eixe moment es deuria realitzar també una nova aplicació informàtica perquè es puga consultar la situació de les borses de treball en temps real, descongestionant moltes de les consultes que actualment estan rebent les companyes de gestió de PAS.[:es]Desde STEPV hemos solicitado que se incluya como punto de orden del día en la próxima Mesa General de Negociación la propuesta de continuar con la negociación de la normativa de bolsas de trabajo.

En la negociación anterior, nos quedamos encallados en una de las cuestiones más importantes, puesto que la administración quería mantener el actual procedimiento de llamamiento, que considera dos criterios: uno por las vacantes y otro por las sustituciones. Los sindicatos proponían añadir un tercer criterio, diferenciando entre sustituciones de larga o corta duración.

Teniendo en cuenta la dificultad que puede llegar a tener hacer la aplicación informática y gestionarla, sugerimos una solución que puede ser más eficiente y eficaz en la gestión de las bolsas de trabajo, y es que todo el mundo que rechace una propuesta de nombramiento sea penalizado con tres meses de suspensión en la bolsa sin tener que justificar nada. De manera que, al cabo de tres meses, volvería a estar disponible automáticamente en la bolsa y le podrían volver a ofrecer cualquier nombramiento.

De esta forma, entendemos que tanto la aplicación informática como la gestión, será mucho más rápida y sencilla. A la vez que, a partir de ese momento se debería realizar también una nueva aplicación informática para que así se pueda consultar la situación de las bolsas de trabajo en tiempo real, descongestionando muchas de las consultas que actualmente están recibiendo las compañeras de gestión de PAS.[:]

STEPV UPV uses Accessibility Checker to monitor our website's accessibility.