[:va]Al voltant de 150 persones es van reunir la setmana passada en la primera assemblea convocada per STEPV amb el lema “PTGAS Diu Prou”. Durant la trobada es va analitzar el funcionament actual del PTGAS, especialment els “embussos” en la gestió, i es van recollir noves propostes, entre les quals va destacar la preocupació creixent per una possible privatització de serveis.
Els participants van coincidir que la qüestió més alarmant és la manca de transparència en els processos.
Es van denunciar pràctiques com les anomenades “borses fosques”, on no es coneixen les llistes, o “borses fantasma”, que apareixen de manera oportunista, alhora que creixen els “bolets” amb denominació d’origen GVA.
També es va parlar de com s’està produint la “colonització” pas a pas en la UPV. [https://www.stepv.upv.es/va/lestrategia-per-desplacar-el-personal-propi/]
Accions
Es van comentar les nombroses propostes d’accions que heu fet arribar per correu. Hem fet una enquesta perquè pugueu votar quines accions voleu posar en marxa, també es va remarcar la necessitat que les mobilitzacions vagen incrementant progressivament.
Per concloure, l’assemblea va insistir que la força del PTGAS (i d’STEPV) és de totes i tots. Si volem pressionar, cal fer-ho de manera col·lectiva, amb l’esperança que més persones (i organitzacions) s’hi sumen pel camí.[:es]Alrededor de 150 personas se reunieron la semana pasada en la primera asamblea convocada por STEPV con el lema “PTGAS Dice Basta”. Durante el encuentro se analizó el funcionamiento actual del PTGAS, especialmente los “atascos” en la gestión, y se recogieron nuevas propuestas, entre las cuales destacó la creciente preocupación por una posible privatización de servicios.
Los participantes coincidieron en que la cuestión más alarmante es la falta de transparencia en los procesos.
Se denunciaron prácticas como las llamadas “bolsas oscuras”, donde no se conocen las listas, o “bolsas fantasma”, que aparecen de manera oportunista, al tiempo que crecen las “setas” con denominación de origen GVA.
También se habló de cómo se está produciendo la “colonización” paso a paso en la UPV. [https://www.stepv.upv.es/es/lestrategia-per-desplacar-el-personal-propi/]
Acciones
Se comentaron las numerosas propuestas de acciones que habéis enviado por correo. Hemos realizado una encuesta para que podáis votar que acciones queréis llevar a cabo, también se remarcó la necesidad de que las movilizaciones vayan incrementándose progresivamente.
Para concluir, la asamblea insistió en que la fuerza del PTGAS (y de STEPV) es de todas y todos. Si queremos presionar, debemos hacerlo de manera colectiva, con la esperanza de que más personas (y organizaciones) se sumen por el camino.[:]