[:va]La resposta curta és RES.
De nou un tema que afecta d’en gran manera les condicions de treball del personal docent i investigador es “cuina” a esquena dels seus representants legals: els sindicats.
Pels comentaris que ens arriben, deduïm que hi ha una comissió treballant en això. Però desconeixem els seus membres, dels quals només sabem que els representants dels sindicats (almenys d’STEPV) no formem part en aquesta.
La transparència que prometia el rector en campanya s’ha convertit en opacitat, en la qual l’única font d’informació són els rumors.
Evidentment, la preocupació del PDI davant la incertesa de quina serà la seua càrrega docent per al curs que ve creix.
Des d’STEPV denunciem la falta de negociació amb els representants legals del PDI en la redacció d’una NOA que els afecta en la seua condició de treballadores i treballadors de la universitat.
De Málaga a Malagón!!![:es]La respuesta corta es NADA.
De nuevo un tema que afecta de sobremanera las condiciones de trabajo del personal docente e investigador se “cocina” a espaldas de sus representantes legales: los sindicatos.
Por los comentarios que nos llegan, deducimos que hay una comisión trabajando en ello. Pero desconocemos sus miembros, de los que sólo sabemos que los representantes de los sindicatos (al menos de STEPV) no formamos parte en la misma.
La transparencia que prometía el rector en campaña se ha convertido en opacidad, en la que la única fuente de información son los rumores.
Evidentemente, la preocupación del PDI ante la incertidumbre de cuál será su carga docente para el curso que viene crece.
Desde STEPV denunciamos la falta de negociación con los representantes legales del PDI en la redacción de una NOA que les afecta en su condición de trabajadoras y trabajadores de la universidad.
¡¡¡De Málaga a Malagón!!![:]