[:va]No es pega! Això és el que ensenya l’escola.
Una mestra jubilada, una companya que ha dedicat la vida a educar, va ser agredida per l’esquena per un agent de la Policia Nacional mentre participava en una concentració pacífica davant la Conselleria d’Educació. Va acabar a terra, ferida i, segons les informacions publicades, amb el septe nasal trencat.
Això no és un incident menor. És una agressió intolerable.
Quan el professorat reclama dignitat, recursos i respecte, la resposta no pot ser la violència policial ni el menyspreu institucional. Ahir, la consellera va deixar plantats els sindicats després d’una hora i mitja de reunió, sense cap acord real, mentre el professorat continua en vaga.
Les dades són contundents: el 91% del professorat ha rebutjat la proposta d’Educació i el 80% ha votat continuar la vaga. Davant d’això, massa institucions continuen emetent comunicats tebis.
Concentració al rectorat, a les 12 h.
Ara no és moment de mirar cap a un altre costat.
Ara és moment d’eixir. De fer costat a les companyes.
Contra la violència policial. A favor de l’educació pública.[:es]¡No se pega! Eso es lo que enseña la escuela.
Una maestra jubilada, una compañera que ha dedicado la vida a educar, fue agredida por la espalda por un agente de la Policía Nacional mientras participaba en una concentración pacífica ante la Conselleria de Educación. Acabó en el suelo, herida y, según las informaciones publicadas, con el tabique nasal roto.
Esto no es un incidente menor. Es una agresión intolerable.
Cuando el profesorado reclama dignidad, recursos y respeto, la respuesta no puede ser la violencia policial ni el desprecio institucional. Ayer, la consellera dejó plantados a los sindicatos después de una hora y media de reunión, sin ningún acuerdo real, mientras el profesorado continúa en huelga.
Los datos son contundentes: el 91% del profesorado ha rechazado la propuesta de Educación y el 80% ha votado continuar la huelga. Ante esto, demasiadas instituciones continúan emitiendo comunicados tibios.
Concentración en el rectorado, a las 12 h.
Ahora no es momento de mirar hacia otro lado.
Ahora es momento de salir. De apoyar a las compañeras.
Contra la violencia policial. A favor de la educación pública.[:]