18 de juny. Vaga general contra l’abús de la temporalitat en les AP

[:va]Intersindical Valenciana (STEPV), junt a CNT i CGT, ha presentat la convocatòria de vaga davant l’autoritat laboral contra l’abús de la temporalitat en les administracions públiques. Una convocatòria que compta amb la participació a tots els efectes de la Coordinadora Valenciana d’Empleats Públics en Frau de Llei.

Es convoca a la vaga a tots els treballadors i treballadores de tots els àmbits sectorials públics, incloent universitats públiquessiga quina siga la modalitat de la seua relació laboral, funcionarial, estatutària, laboral, indefinida no fixa, etc.

L’objecte de la vaga és exigir la fi del problema de temporalitat a les relacions laborals i administratives en les administracions públiques. Raó per la qual es reivindica:

  1. Que la legislació incloga sancions, suficientment dissuasòries i alhora protectores dels drets laborals del personal víctima d’aquestes pràctiques, a les Administracions que abusen en un futur de la temporalitat.
  2. La consolidació de l’ocupació del personal que actualment es troba en situació d’abús de la temporalitat, d’acord amb l’esperit de la Directiva 1999/70/CE i amb les directrius que ha marcat el TJUE en reiterades ocasions.

També reclamem la retirada de la proposta del Ministre, Miquel Iceta, de reforma de l’EBEP que sanciona a les treballadores i treballadors en abús de temporalitat amb l’acomiadament forçós i sense indemnització, i no aporta solucions a la temporalitat.

Raons de dret i justícia que ens porten a instar a la participació del conjunt dels empleats públics en la jornada de vaga i en les mobilitzacions que es convoquen per eixe dia.

Pel respecte als drets laborals del personal públic temporal i interí i per la defensa d’uns serveis públics de qualitat!

Parem les administracions!

Llegir més.[:es]Intersindical Valenciana (STEPV), junto a CNT y CGT, ha presentado la convocatoria de huelga ante la autoridad laboral contra el abuso de la temporalidad en las administraciones públicas. Una convocatoria que cuenta con la participación a todos los efectos de la Coordinadora Valenciana de Empleados públicos en Fraude de Ley.

Se convoca a la huelga a todos los trabajadores y trabajadoras de todos los ámbitos sectoriales públicos, incluyendo universidades públicassea cual sea la modalidad de su relación laboral, funcionarial, estatutaria, laboral, indefinida no fija, etc.

El objeto de la huelga es exigir el fin del problema de temporalidad en las relaciones laborales y administrativas en las administraciones públicas. Razón por la que se reivindica:

  1. Que la legislación incluya sanciones, suficientemente disuasorias y a la vez protectoras de los derechos laborales del personal víctima de estas prácticas, a las Administraciones que abusen en un futuro de la temporalidad.
  2. La consolidación del empleo del personal que actualmente se encuentra en situación de abuso de la temporalidad, de acuerdo con el espíritu de la Directiva 1999/70/CE y con las directrices que ha marcado el TJUE en reiteradas ocasiones.

También reclamamos la retirada de la propuesta del Ministro, Miquel Iceta, de reforma de la EBEP que sanciona a las trabajadoras y trabajadores en abuso de temporalidad con el despido forzoso y sin indemnización, y no aporta soluciones a la temporalidad.

Razones de derecho y justicia que nos llevan a instar a la participación del conjunto de los empleados públicos en la jornada de huelga y en las movilizaciones que se convoquen ese día.

¡Por el respecto a los derechos laborales del personal público temporal e interino y por la defensa de unos servicios públicos de calidad!

¡Paremos a las administraciones!

Leer más.[:]

STEPV UPV uses Accessibility Checker to monitor our website's accessibility.